New York.

Tjo. Ska lägga ut lite bilder från NY så ni läsare kan se istället för att jag skriver en text på 10 sidor, så here you go! Förresten, vet inte om jag ska blogga eller inte, känns som att just nu är livet så skönt att jag inte "orkar" blogga. Men jag har tänkt om jag ska "slö-blogga" och inte skriva hela tiden men lite då och då! Men det får vi se! Enjoy.
Central park! :)
Lite blåsigt! ;)
Solnedgång från Rockefeller Center! ♥
Sitter med en random staty..;)
Undar vem som varit här..♥
Från naturhistoriska museet i Ny! Vid dinsaurie-delen!
T-rex!! ;D
Frulle på Starbucks är det bästa som finns! :)
Frihetsgudinnan!! Bild tagen från helikopterturen! :)
Hela Manhattan's centrum från helikopten! Det var verkligen det coolaste jag gjort i mitt liv!
Jelly Belly bönor är de godaste godisarna som finns! Rekommenderas!! ♥
Cupcake från Magnolia Bakery, och det var den godaste cupcaken jag ätit! Men man blev ganska mätt haha.. ♥
Dr.Martens fanns det gott om!! ♥
Det var några få av väldigt många bilder jag har, mer kommer kanske sen!
XOXO

Kommentarer
Postat av: elsa

love love!! <3 :*

2012-02-20 @ 19:18:46
URL: http://elsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0